Колеги случвало ли се е на някой този проблем. След като загрее колата добре, след около 30 мин в задръстване или каране бавно в градско движение, педалът на съединителя се втвърдява и изисква доста повече усили при натискане, като допълнително съединителя става доста непрецизен и колата тръгва доста тромаво и с много газ. Усеща се как трудно се връща в горно положение. Има ли нещо общо със загряването на спирачната течност в помпичката на съединителя? или загряване на самият съединител. При извънградско каране няма проблем, само при силно загрята кола. Моторът не загрява стои на 90 градуса, съдинителят е здрав, това го прави вече с трети съединител и ефектът е същия.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Педалът на съединителя се втвърдява след като загрее мотора?
Collapse
X
-
И при мене е така,а съединителя е нов(Valeo-истинско),май някоя помпа е тръгнала.Даже при мен след дълго каране чат пат педала на съединителя остава долу(като гася двигателя) и после трябва леко да му помогна за да се върне.Може да има общо и с по-интензивното използване на спирачките(нали течността е обща).Не знам-чудна работа.Alfa Romeo 155 2.5TD 11.96
-
dogggg. dim. monigt
Спрете течовете от помпата и клапана на съединителя ако ги имате и след това обезвъздушаване му е майката.
Явно нивото на спирачна течност сте го поизтървали да падне и първо влиза въздух в системата на съединителя.
Без да ви плаша, но е малко трудно обезвъздушаването - трябва да се помпи с помпа и постоянно да се долива спирачна течност за да не влезе въздух в спирачната помпа, че лошо.....
Разбира се, че ако помпата на съединителя ви е излезнала от строя горе написаното няма да помогне.Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Comment
Comment